Άνοιξαν για το κοινό οι αθλητικές εγκαταστάσεις

Πλέον, οι πολίτες που θέλουν να αθληθούν, μπορούν να ξανακάνουν χρήση των οργανωμένων ανοικτών αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Απαραίτητη όμως προϋπόθεση είναι η συμπλήρωση και επίδειξη του «Δελτίου καταγραφής αθλούμενου» το οποίο πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να κατεβάσουν από τη σχετική ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles