Επιτακτική η ανάγκη της δημιουργίας κόμβου εξόδου από την Εγνατία, προς το Νοσοκομείο Αλεξ/πολης

Επιτακτική είναι η ανάγκη της δημιουργίας ενός κόμβου εξόδου από την Εγνατία, προς το Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ένα έργο το οποίο συζητιέται εδώ και χρόνια χωρίς όμως να έχει γίνει το παραμικρό μέχρι σήμερα. Ωστόσο, η Εγνατία οδός, περιμένει την γνωμοδότηση του ΔΠΘ στις αρχές Ιουνίου και καλώς εχόντων των πραγμάτων, σύντομα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την δημοπράτηση αυτού του έργου που θα επιταχύνει τη διακομιδή των ασθενών στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles