Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η ποδηλατοβόλτα που διοργάνωσε ο Δήμος ΑΛεξ/πολης

Με σημείο εκκίνησης το φάρο της Αλεξανδρούπολης, εκατοντάδες ποδηλάτες, συμμετείχαν στην ποδηλατοβόλτα που διοργάνωσε ο Δήμος σε συνεργασία με την ομάδα Alexandroupolis Bike Team. Η βραδυνή βόλτα 10 χιλιμέντρων, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας ποδηλάτου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles