Με θετικό πρόσημο ξεκίνησε η Εβδομάδα Εμπορίου στην Αλεξανδρούπολη αλλά… την “πρόλαβε” ο κορονοϊός

Ούτε ζέστη, ούτε κρύο. Αυτή την αίσθηση άφησε στους καταστηματάρχες η εβδομάδα εμπορίου η οποία διήρκησε στην Αλεξανδρούπολη από τις 3 μέχρι τις 8 Αυγούστου. Αν και οι δύο πρώτες μέρες έδειχναν αυξημένη κίνηση πελατών, τις επόμενες ημέρες παρατηρήθηκε κάθετη πτώση μετά την πληροφορία για αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού στον Εβρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles