“Απειλείται με απόλυση όποιος εργαζόμενος δεν ενημερώνει σε ποια εκδήλωση παραβρέθηκε”

Απειλείται με απόλυση όποιος εργαζόμενος παρευρέθηκε σε εκδηλώσεις όπως γάμοι βαφτίσεις κλπ, ή ήταν σε διακοπές και επιστρέφοντας δεν έχει φέρει αρνητικό τεστ για κορονοϊό, καταγγέλλει το Σωματείο Εμποροϋπαλλήλων Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αλεξανδρούπολης “Η Ενότητα”. Μάλιστα, τα μέλη του Σωματείου χαρακτηρίζουν εξοργιστικό το γεγονός ότι το κόστος του τεστ θα το πληρώσουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles