Δόθηκε ξανά στην κυκλοφορία των οχημάτων η οδός Κύπρου

Δόθηκε ξανά στην κυκλοφορία των οχημάτων η οδός Κύπρου, στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, μια σημαντική κυκλοφοριακή αλλαγή στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης την οποία υλοποιεί, όπως υποσχέθηκε προεκλογικά η νέα Δημοτική Αρχή. Ο πεζόδρομος παραδόθηκε στα αυτοκίνητα από το πρωί της Παρασκευής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles