Υπογραφή της σύμβασης για την επεξεργασία των λυμάτων

Στο γραφείο του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης, υπεγράφη το πρωί της Δευτέρας η συμβαση με την ανάδοχο εταιρία για το έργο επεξεργασίας των λυμάτων του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 4,5 εκατομμυρίων ευρώ, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε 12 μήνες

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles