Το νοσοκομείο της Δράμας αποχαιρέτησε γιατρούς και νοσηλευτές του “Ερρίκος Ντυνάν”

Τις γιατρούς, τις νοσηλεύτριες και το νοσηλευτή, οι οποίοι ήρθαν από το Νοσοκομείο “Ερρίκος Ντυνάν” στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας, για να συνδράμουν στην κατάσταση που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας του Covid-19, ευχαρίστησαν η Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου, Θεσσαλονικιά Καρατζόγλου και το ιατρικό προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος..

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles