Ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Το πρώτο βήμα της επιχείρησης «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ», για το τέλος της πανδημίας του κορονοϊού έγινε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, το πρωί της Παρασκευής 8 Ιανουαρίου, όπου ξεκίνησαν οι πρώτοι εμβολιασμοί των υγειονομικών υπαλλήλων. Η νοσηλεύτρια Έλλη Καπετανίδου, Προϊσταμένη της Μονάδας Ειδικών Λοιμώξεων, ήταν συμβολικά η πρώτη που εμβολιάστηκε. Ενώ, το «παρών» στο Νοσοκομείο, έδωσε και ο Διοικητής της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Δημήτρης Τσαλικάκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles