Συνεχίζονται καθημερινά οι δωρεάν δειγματοληψίες κορωνοϊού

Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της πανδημίας του Covid-19, συνεχίζονται οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι για τον κορωνοϊό σε όλο τον Έβρο, κάτι που έγινε και το μεσημέρι της Παρασκευής, στο Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Μπορεί στην περιοχή μας να καταγράφεται χαμηλό ιικό φορτίο, ωστόσο η πρόληψη και τα τακτικά τεστ, σώζουν ζωές, τονίζουν οι πολίτες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles