2.000 Εβρίτες φώναξαν ένα βροντερό “ΌΧΙ” στα σχέδια της κυβέρνησης για την επέκταση των δομών

Περισσότεροι από δύο χιλιάδες πολίτες, σύλλογοι, τοπικοί φορείς, δήμος και εκλεγμένοι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, συμμετείχαν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας το μεσημέρι στην πλατεία Ορεστιάδας. Οι κάτοικοι του Β. Έβρου, έστειλαν ένα σαφές μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να θέσει σε κίνδυνο το μέλλον του τόπου μας και των παιδιών μας, τόνισαν άπαντες οι παρευρισκόμενοι.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles