Άρση αιμοδοτικής καραντίνας στην Ορεστιάδα μετά από έξι μήνες

Ευχάριστα είναι τα νέα όσον αφορά στην αιμοδοσία καθώς ύστερα από πολλούς μήνες, σταμάτησε ο αποκλεισμός των πολιτών από την αιμοδοσία. Ο εν λόγω αποκλεισμός είχε προκαλέσει προβλήματα στα Νοσοκομεία Αλεξανδρούπολης, και Διδυμοτείχου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles