Μητροπολίτης Άνθιμος «Ο αρνητισμός για εμβολιασμό είναι παράλογος»

Στη σημασία της εγκυκλίου που εξέδωσε η Ιερά Σύνοδος για να ενθαρρύνει τους εμβολιασμούς και την εφαρμογή των μέτρων ανάσχεσης του κορωνοϊού, αναφέρθηκε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Σήμερα». «Κάποιοι φοβούνται, είναι κατανοητό. Αν κάποιοι έχουν στείρο αρνητισμό, είναι παράλογο», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Σεβασμιώτατος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles