Απεργία στην εστίαση: Τεράστια συμμετοχή στη διαμαρτυρία στην Αλεξανδρούπολη

Κλειστά όλα τα καταστήματα εστίασης σε όλη τη χώρα, την Τρίτη 16 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο πανελλαδικής απεργίας. Και στην Αλεξανδρούπολη, όλος ο κόσμος της εστίασης συγκεντρώθηκε το πρωί έξω από το Επιμελητήριο Έβρου για να διαμαρτυρηθεί για τα νέα μέτρα που έχουν επιβληθεί για τον περιορισμό της πανδημίας του κορονοϊού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles