ΣΟΚ: Η 16η γυναικοκτονία συνέβη στην Αλεξανδρούπολη – Την ξυλοκόπησε μέχρι θανάτου!

Ακόμα ένα περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε στην χώρα μας και μάλιστα στην Αλεξανδρούπολη. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, μια νεαρή κοπέλα, που κατοικεί στην περιοχή της Άβαντος, φέρεται να ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον επίσης νεαρής ηλικίας σύζυγό της, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η άμεση μεταφορά της στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Η 29χρονη τελικά δεν τα κατάφερε και υπέκυψε στα τραύματά της. Σημειώνεται ότι το ζευγάρι έχει τρία παιδιά.

Δείτε τα σχετικά ρεπορτάζ κατά την διάρκεια του ζωντανού κεντρικού δελτίου ειδήσεων:

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles