Υπεγράφη η σύμβαση του νέου Κλειστού Γυμναστηρίου Αλεξανδρούπολης

Υπεγράφη την Τρίτη το πρωί, από τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας, Ευγένιο Παπαδόπουλο, η σύμβαση ανάθεσης και κατασκευής του νέου Κλειστού Γυμναστηρίου Αλεξανδρούπολης. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης και παράδοσης του έργου, καθορίζεται σε χρονικό διάστημα 36 μηνών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles