«Στα κάγκελα» οι υγειονομικοί – Κόβεται το επίδομα βαρέων & ανθυγιεινών

Τετράωρη στάση εργασίας πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι του ΙΚΑ της Αλεξανδρούπολης, στο πλαίσιο πανελλαδικής κινητοποίησης των υγειονομικών υπαλλήλων. Αυτό που φέρνει στα κάγκελα τους εργαζόμενους στις μονάδες υγείας είναι η είδηση της περικοπής του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles