Μήνυμα Σοφίας Ζαχαράκη για την τουριστική προοπτική της Θράκης

Στην τουριστική προοπτική της Θράκης αναφέρθηκε από την Ξάνθη, η Υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη. Τόνισε ότι στόχος του Υπουργείου Τουρισμού είναι να φροντίζει να αναδείξει ακόμη και τις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας!

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles