Προχωρά η μεταφύτευση δέντρων για την κατασκευή του νέου Κλειστού Γυμναστηρίου στην Αλεξανδρούπολη

Από το πρωί της Δευτέρας 21 Φεβρουαρίου, τα συνεργεία πρασίνου του Δήμου Αλεξανδρούπολης, ξεκίνησαν την διαδικασία της μεταφύτευσης των δέντρων που πρέπει να αφαιρεθούν, προκειμένου να απελευθερωθεί ο χώρος, στην περιοχή, όπου, τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει η κατασκευή του νέου Κλειστού Γυμναστηρίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles