Έρχονται 31 νέες προσλήψεις στον Δήμο Αλεξανδρούπολης

Σε συνέχεια των 15 νέων θέσεων εργασίας που προκηρύχθηκαν πριν από λίγο καιρό στο Δήμο Αλεξανδρούπολης, έρχονται ακόμη 31 θέσεις που πρόκειται να καλυφθούν μέσω ΑΣΕΠ, στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles