Αλεξ/πoλη: Συνάντηση στο γραφείο του δημάρχου με τους αθλητές της Εθνικής ομάδας της Ενόργανης

Με τους αθλητές της Εθνικής ομάδας της Ενόργανης και τους προπονητές τους, συναντήθηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης. Επιπρόσθετα, ο Γιάννης Ζαμπούκης ανακοίνωσε όλες τις σημαντικές επενδύσεις, στις ήδη υπάρχουσες αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου, αλλά και τη μελέτη και το Όραμα, για «το Σπίτι» της Ενόργανης Γυμναστικής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles