Πρόσκληση να επισκεφτούν το Ευρωκοινοβούλιο στις Βρυξέλλες δέχθηκαν οι μαθητές του Λυκείου Τυχερού

Πρόσκληση για επίσκεψη στις Βρυξέλλες δέχτηκε το Λύκειο Τυχερού στο πλαίσιο του προγράμματος «Σχολείο – Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου». Σε ειδική εκδήλωση μέσω τηλεδιάσκεψης οι μαθητές του σχολείου συζήτησαν με την Ευρωβουλευτή Μαρία Σπυράκη για τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και για τις δράσεις του σχολείου τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles