Συνάντηση με φορείς και αγρότες του Έβρου πραγματοποίησε ο ΥΠΑΑΤ Γιώργος Γεωργαντάς

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, συνέχισε την σειρά επαφών στην Αλεξανδρούπολη και συγκεκριμένα στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, όπου είχε συναντήσεις με παραγωγικούς φορείς αγρότες της περιοχής. Οι εκπρόσωποι των αγροτών και κτηνοτρόφων εξέφρασαν στον υπουργό την αγωνία τους για τις τρομακτικές ανατιμήσεις στα αγροτικά εφόδια. Σε λίγο θα έχουμε τον Λάμπρο Κουμπρίδη – Πρόεδρο του Αγροτικού Συνεταιρισμού Δημητριακών Ορεστιάδας “Η Ένωση” για να μας καταθέσει τα αποτελέσματα της επίσκεψης του υπουργού στον Εβρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles