Κάθε εβδομάδα θα λειτουργεί το Ιατρείο Μάκρης – Παράταση για τις δηλώσεις ζημιάς καλλιεργειών

Σε εβδομαδιαία βάση θα λειτουργεί από εδώ και στο εξής, το περιφερειακό Ιατρείο της Μάκρης, καθώς τα επιδημιολογικά δεδομένα, επιτρέπουν την σταθερή παρουσία της γιατρού στην περιοχή. Επιπλέον, όπως πληροφορεί η πρόεδρος της Κοινότητας, Μαριάνθη Μαύρου, από την ανταποκρίτια του ΕΛΓΑ, δίνεται παράταση στους αγρότες, για την δήλωση ζημίας, στις χειμερινές καλλιέργειες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles