Εκτός εαυτού ο Δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης στη σύσκεψη με τους εργολάβους της ΔΕΔΑ

Ανέβηκαν οι τόνοι σήμερα το πρωί στο Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης, με τον Δήμαρχο Γιάννη Ζαμπούκη να μιλά σε έντονο και αυστηρό ύφος, προς τους εκπροσώπους της ΔΕΔΑ, της Δημόσιας Επιχείρησης Διανομής Αερίου. Αιτία της έντονης διαμαρτυρίας του δημάρχου είναι οι καθυστερήσεις στην ασφαλτόστρωση των δρόμων, μετά τις εκσκαφές και επιχωματώσεις για την δικτύωση του φυσικού αερίου στον αστικό ιστό.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles