Ξεκινά η καταβολή του επιδόματος τρίτου τέκνου την άλλη εβδομάδα από την Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης

Η Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως ανακοινώνει ότι από την Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022 αρχίζει η καταβολή του Επιδόματος Τρίτου Τέκνου. Σύμφωνα με σχετική απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής της Εκκλησίας της Ελλάδος ο τρόπος της καταβολής των χρημάτων είναι πλέον μέσω internet banking.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles