Με λαμπρότητα έγινε ο εορτασμός του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου

Eγκάρδιες ευχές από το ποίμνιο της Αλεξανδρούπολης – και όχι μόνο – έλαβε για την ονομαστική του εορτή, ο Μητροπολίτης Άνθιμος. Εκπρόσωποι θεσμικών φορεών του τόπου, αλλά και απλοί πολίτες, κατέκλυσαν τον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου, το πρωί του Σαββάτου, προκειμένου να ευχηθούν στον Σεβασμιώτατο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles