Συνάντηση του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης και του Πρέσβη της Γερμανίας πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα

Συνάντηση με τον Πρέσβη της Γερμανίας στην Αθήνα Δρ. Έρνεστ Ράιχελ, είχε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης. Ο πρέσβης ενημερώθηκε για τα έργα υποδομών που βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης και μετατρέπουν την Αλεξανδρούπολη σε κόμβο ενέργειας και μεταφορών και εμπορίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles