Έκτακτη σύσκεψη με τους κατοίκους της Παλαγίας για τον κλειστό δρόμο λόγω των έργων

Κλειστός παραμένει, ο μοναδικός δρόμος που συνδέει την Αλεξανδρούπολη με την Παλαγία, στο ύψος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Η μετακίνηση μέσω παρακαμπτηρίων προκαλεί την αγανάκτηση των κατοίκων της περιοχής. Αυτή την ώρα ο Δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης διοργανώνει ευρεία συνάντηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να δοθεί σαφής ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και τα προβλήματα που δημιουργεί το έργο κατασκευής της Ανατολικής Περιφερειακής οδού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles