Νέα αεροπορική σύνδεση με την Γερμανία διεκδικεί ο Δήμος Αλεξανδρούπολης

Νέα αεροπορική σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με προορισμό το εξωτερικό και συγκεκριμένα τη Γερμανία, διεκδικεί ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης. Μάλιστα, μέσω της επιστολής του προς την Aegean, αναφέρει την ανάγκη αεροπορικής σύνδεσης με κάποιο αεροδρόμιο όπως του Μονάχου ή της Στουτγκάρδης, όπου διαβιούν πολλοί Έλληνες, προς διευκόλυνση του μεγάλου αριθμού κατοίκων του Έβρου αλλά και ολόκληρης της Θράκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles