Στο Δημοτικό Στάδιο της Αλεξ/πολης διεξήχθη η 3η Φάση των Στρατιωτικών Αγώνων του Δ’ Σώματος Στρατού

Με απόλυτη αρτιότητα και επιτυχία διεξήχθη το πρωί της Τρίτης 27 Σεπτεμβρίου, η 3η Φάση των Στρατιωτικών Αγώνων του Δ’ Σώματος Στρατού, στο Δημοτικό Στάδιο «Φώτης Κοσμάς» της Αλεξανδρούπολης, με συμμετοχή όχι μόνο στελεχών αλλά και οπλιτών θητείας. Συγκεκριμένα, τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων αγωνίστηκαν στη ρίψη χειροβομβίδας, στη διελκυστίνδα, στο μίλι οπλίτη και στα 100 μέτρα μεταφοράς τραυματιών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles