Ξεκίνησαν οι αντιπλημμυρικές εργασίες στα ρέματα του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Αντιπλημμυρικά έργα εκτελούνται το τρέχον διάστημα σε ρέματα της περιοχής του Δήμου της Αλεξανδρούπολης. Το έργο είναι προϋπολογισμού 4,2 εκατομμυρίων ευρώ και αφορά σε παρεμβάσεις αποκατάστασης σε αναχώματα τα οποία υπέστησαν ζημιές, κατά τις βροχοπτώσεις του περασμένου έτους και χρηματοδοτείται από πόρους της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles