“URBACT 3”: Ο Δήμος Αλεξ/πολης συμμετείχε στην ευρωπαϊκή διακρατική συνάντηση στο Split

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης συμμετείχε μεταξύ 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2022, με φυσική παρουσία, στην ευρωπαϊκή διακρατική συνάντηση στο Split της Κροατίας, στο πλαίσιο του προγράμματος “URBACT 3 “. Ειδικότερα, το έργο προωθεί τη βιώσιμη αστική γεωργία σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ως καινοτόμα εναλλακτική μορφή αστικής ανάπτυξης και αντιμετώπισης κοινωνικών ανισοτήτων και της κλιματικής αλλαγής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles