Σύσκεψη Πέτσα με τους δημάρχους της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης

Στην Κομοτηνή βρέθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας, σήμερα το πρωί, στο πλαίσιο της επίσκεψης του μεγάλου υπουργικού κλιμακίου στην περιοχή που συνοδεύει τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο κύριος Πέτσας συναντήθηκε με τους δημάρχους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συζήτησαν για θέματα που αφορούν στην οικονομική στήριξη των δήμων και την επίλυση χρόνιων προβλημάτων

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles