Μέχρι τον Μάιο πρέπει να αδειάσει το δημαρχείο Διδυμότειχου για να στεγάσει την σχολή Ψυχολογίας

Άμεσα πρέπει να ξεκινήσουν οι εργασίες για τη διαμόρφωση του δημαρχείου Διδυμότειχου έτσι ώστε να είναι έτοιμο να φιλοξενήσει το τμήμα Ψυχολογίας. Ως γνωστόν, η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από το δημοτικό συμβούλιο παρουσία του Υφυπουργού Παιδείας Αγγελου Συρίγου και του πρύτανη του ΔΠΘ Φώτη Μάρη. Ο δήμαρχος Διδυμοτείχου Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου αναφέρεται στην ανάγκη να εκταμιευτούν γρήγορα τα χρήματα για τον εσωτερικό ανασχεδιασμό του δημαρχείου, καθώς πλέον η μοναδική μάχη θα είναι αυτή με το χρόνο….

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles