Μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία για το δυστύχημα στα Τέμπη στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης

Σε μια μαζικότατη κινητοποίηση που ξεκίνησε με συγκέντρωση μπροστά στο δημαρχείο προχώρησαν μαθητές, φοιτητές και φορείς της Αλεξανδρούπολης, με αφορμή το δυστύχημα στα Τέμπη. Εκπρόσωποι σωματείων και συλλόγων πήραν τον λόγο στην συγκέντρωση, ενώ κατόπιν πραγματοποιήθηκε πορεία διαμαρτυρίας που κατέληξε στον επιβατικό σταθμό του ΟΣΕ

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles