Θ. Ζηλιασκόπουλος: «Πάνω από 15 δις ξοδεύτηκαν για τον ΟΣΕ από το 1980 χωρίς λόγο»

Ο Εβρίτης πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, παραχώρησε μια αρκετά ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο ΤheTOC για το χάος που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Όπως τόνισε, παρέλαβε μία ΤΡΑΙΝΟΣΕ που κόστιζε το 2010 στο Δημόσιο 300 εκατομμύρια το χρόνο και όπως λέει ο ίδιος, όταν έφυγε το 2015, παρέδωσε μια κερδοφόρα εταιρεία με 30 εκατομμύρια κέρδος το χρόνο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles