Να αποδοθούν άμεσα ευθύνες για το εργατικό ατύχημα στην Αλεξ/πολη ζητά το Σωματείο Οικοδόμων

Στον απόηχο του ατυχήματος που έγινε στο έργο της Ανατολικής περιφερειακής οδού στην Αλεξανδρούπολη, όπου δύο εργαζόμενοι νοσηλεύονται τραυματισμένοι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, το σωματείο Οικοδόμων της περιοχής εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας. Ειδικότερα, ζητά να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της ζωής και των κατοίκων σε όλα τα μέρη που εκτελούνται έργα και να γίνονται ουσιαστικοί έλεγχοι, στους χώρους εργασίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles