Εντυπωσίασαν το κοινό με τις μελωδίες τους οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αλεξ/πολης

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή μουσική συναυλία, από τους μαθητές του μουσικού σχολείου της Αλεξανδρούπολης, η οποία είχε τίτλο “Όμορφη και Παράξενη Πατρίδα”. Στο γεμάτο από θεατές δημοτικό θέατρο δεν έπεφτε καρφίτσα, όπου οι μαθητές παρουσίασαν εξαιρετικά δείγματα από την ετήσια εκπαίδευσή τους, υπό τις οδηγίες των καθηγητών τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles