Ημερίδα της συντεχνίας Αρτοποιών Έβρου την Κυριακή με θέμα «Το Μέλλον των βιοτεχνικών αρτοποιείων»

«Το Μέλλον των βιοτεχνικών αρτοποιείων», είναι το θέμα της ημερίδας που διοργανώνει την προσεχή Κυριακή στις 10 το πρωί, η συντεχνία Αρτοποιών Ν. Έβρου, σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία του κλάδου της αρτοποιίας. Στην εκδήλωση αναμένεται να συμμετέχουν αρτοποιοί από την ευρύτερη περιοχή της Θράκης αλλά και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος Μιχάλης Μούσιος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles