Τσικνοπέμπτη με ξέφρενο πάρτι και φέτος στο 4ο ΓΕΛ Αλεξ/πολης

Τσικνοπέμπτη κι όπως το έχουν καθιερώσει οι μαθητές του 4ου Γενικού Λυκείου Αλεξανδρούπολης, τίμησαν τη μέρα με το τσίκνισμα και όλα τα παρελκόμενα. Οι μαθητές φόρεσαν τα αποκριάτικά τους, άναψαν μαγκάλια και συμμετείχαν σε ένα σχολικό πάρτι που πλέον αποτελεί θεσμό για το σχολείο

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles