Αγανακτισμένοι οι πολίτες της Ορεστιάδας με την αναβάθμιση του ΚΥΤ Φυλακίου

Το γεγονός του κυβερνητικού σχεδιασμού για την επέκταση της δομής υποδοχής των μεταναστών, προκαλεί εκ νέου την αγανάκτηση των πολιτών της Ορεστιάδας. Οι περισσότεροι δηλώνουν αντίθετοι με αυτήν την απόφαση και επιπλέον μερικοί ζητούν την πλήρη απομάκρυνσή του κέντρου υποδοχής.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles