Εγνατία Οδός: Μαζικό “ΟΧΙ” από τους Δημάρχους της ΑΜ-Θ στην αύξηση των διοδίων

Την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση της Εγνατία Οδός, και την αύξηση του κόστους των διοδίων που αναμένεται να επιφέρει αυτή, εκφράζουν οι Δήμαρχοι της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, μέσω απόφασης της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων, στην πρόσφατη συνεδρίασή της.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles