Δενδροφύτευση μαθητών στο πάρκο Αλτιναλμάζη

Με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί αύριο (17/12) η πρώτη φάση της δενδροφύτευσης στο δήμο της Αλεξανδρούπολης. Η αρχή θα γίνει με 100 δέντρα που θα φυτευτούν αύριο το πρωί στο πάρκο Αλτιναλμάζη. Μαζί με τους μαθητές, στον χώρο θα βρίσκεται και προσωπικό της Υπηρεσίας Πρασίνου του δήμου.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 6, 2026

Latest Articles