Προχωρούν οι εργασίες ανακαίνισης στο 1ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης

Στο 1ο ΕΠΑΛ της Αλεξανδρούπολης βρέθηκαν ο Δήμαρχος, Γιάννης Ζαμπούκης, με τον Αντιδήμαρχο Ποιότητας Ζωής, Σάββα Σεφεριάδη. Εκαναν επίβλεψη στις εργασίες ανακαίνισης και με την ευκαιρία έκοψαν τη Βασιλόπιτα του συλλόγου των Καθηγητών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles