Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Ημέρας για Πάσχοντες από Άνοια

Παρουσία της Υφυπουργού Υγείας, Ζωής Ράπτη, πραγματοποιήθηκαν το πρωί της Παρασκευής 8 Απριλίου 2022, στην Αλεξανδρούπολη, τα εγκαίνια του Κέντρου Ημέρας, για την Υποστήριξη Πασχόντων από Άνοια. Το Κέντρο Ημέρας στελεχώνεται από διεπιστημονική ομάδα αποτελούμενη από ψυχολόγους, φυσικοθεραπευτή, εργοθεραπευτές, νοσηλευτές, διοικητικό προσωπικό, σύμβουλο νευρολόγο αλλά και εξειδικευμένο προσωπικό του ΠΓΝΑ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles