Το νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης επισκέφθηκε η Υφυπουργός Υγείας Ζωή Ράπτη

Η Υφυπουργός Υγείας επισκέφθηκε το ΠΓΝΑ, όπου πραγματοποίησε σύσκεψη με τη Διευθύντρια της Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής και Διευθύντρια του Τομέα Ψυχικής Υγείας Δρ. Μαρία Σαμακουρή και την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής Δ.Π.Θ. και Διευθύντρια της Πανεπιστημιακής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του ΠΓΝΑ, Δρ. Ασπασία Σερντάρη.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles