Έκθεση ζωγραφικής των μαθητών του 2ου Δημοτικού σχολείου με θέμα την Ειρήνη

Μια έκθεση ζωγραφικής με θέμα την Ειρήνη βρίσκεται σε εξέλιξη, από τους μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου της Αλεξανδρούπολης. Οι μικροί «ζωγράφοι», βρήκαν αυτόν τον τρόπο, προκειμένου να συγκεντρώσουν χρήματα για την υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής εκδρομής, στέλνοντας παράλληλα ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα, προς όλους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles