Με πολλά μετάλλια και ρεκόρ επέστρεψαν από τους Πανελλήνιους οι κολυμβητές του ΑΣ ΑμεΑ Κότινος

Έχασαν το μέτρημα των… μεταλλίων, οι Αθλητές του συλλόγου με Αναπηρία, «Κότινος», οι οποίοι επέστρεψαν με πολλές επιτυχίες και διακρίσεις στην Αλεξανδρούπολη, μετά από την συμμετοχή τους στους Πανελλήνιους Αγώνες Κολύμβησης, που έλαβαν χώρα από τις 15 μέχρι τις 17 Απριλίου στην Αθήνα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles