Πουλούν τα ακίνητα τους και φεύγουν οι κάτοχοι «χρυσής βίζας» από την Ελλάδα

Αρκετοί ξένοι πούλησαν τα ακίνητά τους στην Ελλάδα, αποκομίζοντας υψηλά κέρδη. Ειδικότερα, μειωμένος κατά 544 μονάδες, εμφανίζεται ο αριθμός των κατόχων αδειών παραμονής, στο πλαίσιο του προγράμματος «χρυσή βίζα», με το πέρας του πρώτου εξαμήνου του 2022.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles